התייעצות עם עו"ד המכון הרפואי

עו"ד המכון הרפואי הוא בעל תפקיד קריטי בכל מה שנוגע לייצוג של הציבור. קודם כל, עורך דין מן הסוג הזה הוא למשל איש המקצוע שאיתו צריך להתייעץ אם מקבלים זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים. הזימון לעמידה מול ועדה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים יכול להגיע לאחר אירוע בריאותי כזה או אחר, בעקבות תאונה, לאחר צבירת נקודות או בשורה ארוכה של נסיבות מיוחדות אחרות.

מלבד התייעצות עם עו"ד המכון הרפואי לפני עמידה מול נציגים של הוועדה עצמה, אפשר גם לערב אותו לצרכי ערעור. עו"ד המכון הרפואי הוא למעשה איש המקצוע היחיד שמכיר לעומק את הנסיבות המקובלות שבגינן ניתן לערער ואת האופן שבו מנסחים בקשות מן הסוג הזה. אם מקדימים לערב עו"ד המכון הרפואי, מגדילים את הסיכוי לכך שהערעור יתקבל ושהוא יסתיים בתוצאות הרצויות מבחינת הלקוח.

האם התייעצות עם עו"ד המכון הרפואי עולה כסף?

השאלה המתבקשת מבחינת קהל היעד שמקבל זימון לעמידה מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים היא האם שווה להתייעץ עם עורך דין. מבחינה כלכלית, התייעצות כזו עולה כמובן כסף והמחיר שלה נקבע לפי המוניטין או הוותק של עו"ד המכון הרפואי. מצד שני, בדרך כלל משתלם יותר לשלם על הפגישה מאשר להגיע אל הוועדה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בלי שום סוג של ליווי מקצועי.

במילים אחרות, עו"ד המכון הרפואי מציע שירות משתלם מאוד עבור קהל היעד גם אם משתמשים בו לצרכי התייעצות כללית בלבד. בהמשך, אפשר גם לשקול את השימוש בשירותים של עורך הדין לצורך בקשת הערעור, לטובת מעקב אחר בקשות שמוגשות לוועדות השונות וגם בשביל לוודא את קבלת המסמכים בערכאות הקיימות של המכון הרפואי.