מענה אנושי

מענה אנושי יכול להיות כל כך יעיל עד כדי כך שאחרי זה לא תבינו כיצד אפשר לעבור למענה אוטומטי. יש הבדל גדול מאוד בין אדם שעונה ללקוח לבין הקלטה אוטומטית שיכולה להיות מייגעת מאוד. זה הזמן להבין מה היתרונות של מענה אנושי על פני מענה אוטומטי כדי שתבינו מדוע זו השקעה נבונה.

מענה אנושי נותן ללקוח יחס

היתרון החשוב ביותר הוא שמענה אנושי נותן יחס ללקוח. אולי זה נשמע לכם כמו דבר פשוט מאוד אך הוא כל כך משמעותי ליחסים הבין העסק ללקוח ואפשר אפילו לומר ששירות הלקוחות הוא זה שנותן יתרון משמעותי לעסקים בימינו. כיום כל העסקים מוכרים אות והדבר עם שינויים קלים וגם נראים ומרגישים אותו הדבר. אפשר לראות את זה על חברות התקשורת שמוכרות לנו אינטרנט וחבילות סלולרי לא רק באופן דומה, אלא גם במחירים דומים. לכן שירות מענה אנושי יכול להיות ההבדל הגדול כי הוא פשוט נותן ללקוח להרגיש כאילו הוא החשוב ביותר עבור העסק.

מענה אנושי יהיה מהיר יותר

מעבר ליחס האישי שניתן ללקוח הוא למעשה מקבל גם שירות הרבה יותר מהיר. למי בכלל יש זמן לחכות למענה אוטומטי שיכול לקחת כמה דקות? לא רק שהוא ארוך מאוד הוא גם יכול לייאש. לעתים נלחץ על כפתור לא נכון ונגיע שוב לתפריט הראשי וזה יבזבז לנו עוד יותר זמן. עם מענה אנושי זה לא קורה, הלקוח מדבר במלים שלו ואפשר להבין אותו בקלות רבה יותר וכל האינטראקציה בין הלקוח לבין העסק תהיה הרבה יותר חיובית. מעבר לכך כאשר מדובר במענה אנושי יש תשובות מלאות יותר כך שהלקוח יהיה מרוצה יותר מה שלא ניתן לומר על מענה אוטומטי.