קורס מוזיקה אלקטרונית – יוצרים מוזיקה עצמאית

כשמישהו אומר “מוזיקה אלקטרונית” יש עולה אסוציאציה של מסיבת טבע או דיג’יי שמרקיד אנשים עם מוזיקה מקפיצה. אך מוזיקה אלקטרונית הינה שם כולל לז’אנר יצירת מוזיקה בעזרת כלים אלקטרוניים. זה לא חייב להיות מוזיקה שמבוססת על תופי טראנס וסינתיסייזרים. כיום אפשר להביא דגימות (סאמפלים) של צליל מכל כלי שרוצים. החל ממחיאת כף, דרך צ’לו וכינור, וכלה בתופים וכלי הקשה מכל סוג שהוא.

הפקת המוזיקה מבוססת על כלים אלקטרוניים, ולא על כלים אותנטיים שהוקלטו ישירות ממוזיקאי. לכן היא “אלקטרונית” או “דיגיטלית”.

העולם של המוזיקה האלקטרונית התרחב מאד. הפקת מוזיקה אלקטרונית מאפשרת ליצור קטעי מוזיקה ייחודיים ומקוריים. זה דורש שילוב של יצירתיות ומיומנות טכנית, כמו גם את הכלים הנכונים כדי לגרום לזה לקרות.

בכל זאת, נדרש ידע כלשהו והבנה בסיסית בעולם המוזיקה. אם אין ידע כזה, צריך ללמוד אותו. והדרך ללמוד אותו במציאות של ימינו היא פשוטה. כי יש המון אנשים טובים ובעלי ידע שמפיקים בעצמם קורסים דיגיטליים בתחומים רבים ושונים. גם עולם הפקת המוזיקה נכנס לתוך הקטגוריה הזו כמובן. ולכן ישנם הרבה מאד קורסים להפקת מוזיקה או קורס מוזיקה אלקטרונית ברשת שדרכם לומדים איך לעשות את זה לבד.

קורס מוזיקה אלקטרונית טוב יכול לספק את הידע והמיומנויות הדרושים ליצירת מוזיקה כזו, כמו גם את הכלים הדרושים להפקתה. צריך ללמוד כיצד להשתמש בתוכנות עריכה ועיבוד כגון Ableton Live, Logic Pro X ו-Pro Tools על מנת ליצור את המוזיקה. בנוסף, ללמוד כיצד לפתח סאונד יחודי ולהפיק קטעי מוזיקה. מומלץ בחום רב לעבור דרך קורס מוזיקה אלקטרונית טוב, התואם את הרמה הנוכחית שלך. כי צריך לבנות את הדברים מהיסוד. אלא אם מדובר במוזיקאי עם ניסיון רב שרק רוצה לעבור שלב לרמה שהוא מפיק עצמאית. אז החיפוש צריך להיות בהתאם ליכולת שלך, ורצוי מאד לבדוק היטב את המנחה.